Майбутні вчителі – студенти групи БЛО-41 провели інтерактивне практичне заняття у вигляді прес-конференції на тему «Несанкціоноване руйнування природних екосистем з метою забудови».
Розвиток професійних якостей майбутніх вчителів – дуже відповідальна місія закладів вищої освіти. Сучасний вчитель має володіти широким спектром компетентностей, необхідних для того, щоб якісно і творчо виконувати свої функції, взаємодіяти з учнями, колегами та батьками, а також бути гнучким і адаптивним у швидко змінюваному освітньому середовищі – це ті навички, які мають формуватися під час навчання на освітній програмі.
Освіта для сталого розвитку – це сучасний підхід до організації освітнього процесу, який включає інформування членів суспільства про основні проблеми сталого розвитку, формування світогляду, переорієнтацію навчання з передачі знань на встановлення діалогу, орієнтацію на порушення та практичне розв’язання місцевих проблем; допомагає формувати відповідальне і свідоме покоління, здатне приймати рішення, що сприяють збереженню довкілля, соціальній справедливості та економічній стабільності.
У межах навчальної дисципліни «Освіта для сталого розвитку» (ОПП «014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» (доц. Джура Н. М.) провели інтерактивне практичне заняття у вигляді прес-конференції на тему «Несанкціоноване руйнування природних екосистем з метою забудови».
Майбутні вчителі – студенти групи БЛО-41 самостійно обрали тему для обговорення, визначили між собою ролі: Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України, юриста, голови ОТГ, лікаря, еколога, біолога, бізнесмена-забудовника, вчителя, лісника, місцевого жителя, журналістів, модератора. Студенти, залежно від своєї ролі, висловлювали думки і дискутували про проблеми несанкціонованого руйнування природних екосистем з метою забудови; про відсутність належного управління у сфері довкілля та недотримання принципів сталого розвитку в лісовому господарстві; недосконале законодавство у природоохоронній галузі, корупційні ризики і недостатню прозорість забудовників; низьку екологічну свідомість суспільства.
Метод прес-конференції є ефективним інструментом для розвитку у здобувачів освіти навичок публічного виступу, комунікації, критичного мислення та поглибленого розуміння важливих тем; активно залучає усіх здобувачів, допомагаючи їм краще засвоїти матеріал та підготуватися до реальних ситуацій, що вимагають презентації та обговорення важливих питань.